duminică, 22 noiembrie 2009

Pentru inceput.

Am sa fac o scurta descriere a acestui blog in randurile care urmeaza. Am decis in urma unei strofocari extraordinare in gandire, ca pentru inceput, un blog ar fi cea mai indicata cale sa incep sa-mi urmez planurile. Am creat acest blog pentru elevii stresati ca dau bacul si nu inteleg materia de la profesor, pentru studentii care cauta o alta exprimare a lucrurilor pe care le stiu deja, pentru oamenii mari care vor sa vada ce poate face tineretul in ziua de azi, si nu in ultimul rand, pentru MINE, pentru ca am nevoie de un loc in care sa-mi plasez ideile, polemicile pe aceasta tema, si sa ajung sa discut despre ele cu cei ce sunt interesati. In concluzie, sa-i dam drumul. Zona de desfasurare pentru orice am face aici este fizica si matematica, in tot ce cuprind ele. Nu va speriati daca gasiti spre exemplu lucrari de fizica teoretica si experimentala, cine stie ce teorii nebunesti, sau mai stiu eu ce. Aici incape TOT si atat. O sa incep prin a posta cateva "cursuri", daca se pot numi asa, alaturi de ceva lucrari experimentale (credibilul implica palpabil). Sper sa ajute.

Un comentariu:

  1. As fi ipocrita sa ma plang de prof :P
    Dar nu strica nimanui sa aprofundeze.
    Lumineaza-ma prin informatie @-) :))

    RăspundețiȘtergere